Core Pages

Oktober
2015

Øg din konvertering med Core Pages

HVORDAN KAN MAN UDVIKLE WEBSITES, DER SKABER STØRST MULIG VÆRDI FOR FORRETNINGEN OG DENS KUNDER?

 

Der er ingen der besøger dit website for at kigge på startsiden eller navigere gennem din informationsarkitektur. Folk kommer der, fordi de har et job, der skal gøres.

I en meget omtalt case på A List Apart beretter Ida Aalen om en stigning i konverteringsrater for Norwegian Cancer Society på 186% i engangsdonationer alene. Det er tal, der taler for sig selv. Metoden hedder CORE.

CORE er en proces, der hjælper til at fokusere på det, der egentlig skaber værdi for forretningen og for kunderne. 

Det handler kort sagt om at fokusere mindre på den samlede struktur. I stedet tager vi udgangspunkt i de sider, som kunderne lander på via Google og andre indtrækkere – for derefter at lede dem til de sider, der gavner de forretningsmæssige mål.

Se eller gense video og slides fra Morgenboosteren hvor Lisbeth Rinda Torp Christensen, User Experience Designer, og Peter Solow, Head of Interface Development, fortæller om CORE metoden og vores erfaringer med den.

Speaker

Peter Solow

Head of interface Development

Speaker

Lisbeth Rinda Torp Christensen

User Experience Designer